0

Cart

Podrška: +381 66 80 60 968

Online Apoteka Milica: NAJPOVOLJNIJE CENE LEKOVA! Akcije i popusti svakog dana!
0

Cart

0

Cart

Apoteka MilicaInformacije o plaćanju i isporuci

Plaćanje platnim karticama

Porudžbinu možete platiti karticama koje podržavaju plaćanje preko Interneta, a to su: VISA, MasterCard, DinaCard, Maestro i American Express platne kartice.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.

Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, naša firma je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.

Plaćanje preko računa

Porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na naš račun uz odogvarajući poziv na broj. (Svi detalji su navedeni na listu porudžbine)

Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem interneta, ukoliko imate internet pristup svom tekućem računu.

Povraćaj sredstava se i u ovom slučaju vrši uplatom na tekući račun kupca.

Cene na sajtu su iskazane u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.

Isporuka

Prodavac ima zaključen ugovor sa kurirskom službom koja pruža usluge dostave pošiljaka na teritoriji Republike Srbije – Bex Express-om.

Prodavac inicira usluge kurirske službe tek kada je primio uplatu Kupca i pripremio pošiljku za slanje. Svaka porudžbina prilikom predaje kurirskoj službi, dobija svoj identifikacioni broj koji omogućava praćenje njenog statusa dok se nalazi u posedu kurira sve do trenutka isporuke. Identifikacioni broj pošiljke Kupcu Prodavac prosleđuje automatski slanjem mail-a na adresu koju je Kupac ostavio prilikom kreiranja porudžbine ili slanjem sms-a na telefon koji je Kupac ostavio u kontakt podacima.

Kada god je u prilici Prodavac će kod kurirske službe inicirati uslugu „danas za sutra“.

Trošak usluge kurirske službe nije uključen u iznos porudžbine i plaća ga Kupac prilikom preuzimanja paketa direktno kuriru. Cenovna politika Bex Express-a utvrđena je na osnovu mase paketa koje isporučuje i Prodavac nema uticaja na njih. Važeći cenovnik Bex Express-a dostupan je i na zvaničnom sajtu Bex Express-a.

Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljku donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, možete je preuzeti i potpisati dostavnicu.

Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva pokušaja. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.